dinsdag 21 april 2009

Elfjesgedicht




Al babbelend met collega's kwam volgende idee tot stand
ik had nog een opdracht liggen om een gedicht te verwerken
en collega's wilden iets doen met schilderdoeken
dus van het een komt het andere en ik laat jullie mee genieten van dit idee

eerst de kaft
2 schildersdoeken tegen elkaar geven een gevoel van een dik boek
beschilderd met folkaert verf en met zwarte cracle verf van ranger de randen afgewerkt
bloemetjes een stempel en met fijn goudstifje de titel.
ranger heet een soort soepele karton
en daar maakte in de twee delen aan elkaarna die eerst bestempeld te hebben.

HuCo

3 opmerkingen:

  1. ik heb het in het echt gezien en het was echt mooi. Zo een diep paars... echt waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die flexibele hoekjes die je op de rug hebt gekleefd vond ik wel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei da was ik dus eh hierboven
    hihi
    Missa

    BeantwoordenVerwijderen