donderdag 22 december 2011

even tussen door

ik zal proberen zoweinig mogelijk over mijn ziekte te melden
maar belangrijke dingen mail ik toch mee .
en soms ook met een foto
en hier heb je zo berichtje
ik ben heel gevoelig voor verkoudheden en moet dus contact vermijden
en ik zal ook leren om me aan te passen met dit nieuw nieuws
een nieuw leven dus dat vraagt tijd en dit moet je me geven
het spijt me als je me een tijd niet hoort
maar ik ben in stilte wel bezig
en blijf vechten
voortaan loop ik er zo bij ;-)
grtjsHuCo

1 opmerking:

  1. Helaba,

    wat lees ik hier nu allemaal? Gaat het niet goed met je? Meisje toch, het laatste jaar ben je nog niet gespaard gebleven. Hopelijk mag 2012 je heel veel geluk, voorspoed en vooral een goede gezondheid brengen!

    Veel beterschapsgroetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen